00:00
00:00
MindChamber

1,000 Art Reviews

451 w/ Responses

31 reviews are hidden due to your filters.

lol I remember those building textures.

its part of a kit or tutorial..

anyways the character itself is very neat, and i like that you are exaggerating the designs a bit more, the same can be done for the backgrounds as well, the hard right angles go against the curvy design of the character. and the black fonts disappear. But I really do like the design, and look forward to seeing more characters like this.

VidGameDude responds:

Well thanks Mindchamber im glad you liked it!
And yeah i had to fill in the backround with that tutorial buildings :D...probably should have mentioned that....damn
and yes i know i could have done better with lighting, seeing how im getting better at it everyday.

anyways its great that you took the time to review my work!

l8s

very sincity

nice work!

awesome

next time I catch you on AIM remind me to show you something :33

goodness!

thats a pretty badass rendition of RB man, well done

redminus responds:

Thanks a lot, sir! I'm glad you like it

neat

you did a great job with these sprites.

you should space out the third row, so al the sprites form a perfect square.

EdpR responds:

thanks mindchamber,
yea, I'm gonna fix that and maybe add some more characters...

haha awesome

love all the crazy detail, you even got some titties in there.

TheShadling responds:

thanks mindchamber, the titties of course get the main attention.

nice work

really love the paneling details on the body.

doctormario responds:

Thank you very much.

wow nice Job!

you really nailed it!

Im sure captain Beiber loved it.

CosmicDeath responds:

lol, Beiber.. don't let him hear you say that - his ego will explode ;D

excellent piece

Once again I really love you sense of movement within your scenes. The eye of animator?

hehe love your take on alloy too

jouste responds:

yeah i wasn't too familiar with alloy but i'm super glad that he turned out ok.

i wish i could animate haha. i should really start practicing more...

great hearing from you mindchamber! your characters rule! XD

*mega-humble highfives*

thats an insane render.

the why you play with light is amazing

"If reality is dependent on what each person perceives it to be,Then reality as a collective does not exist."~MindChamber
"Do not be defined by your conditioning, Otherwise the rest of the world will define your path."~IntraFace

Vector Life Giver

School Of Visual Arts

Allentown PA

Joined on 6/20/00

Level:
28
Exp Points:
8,660 / 8,700
Exp Rank:
4,261
Vote Power:
7.00 votes
Audio Scouts
10+
Art Scouts
10+
Rank:
Scout
Global Rank:
39,150
Blams:
60
Saves:
174
B/P Bonus:
4%
Whistle:
Normal
Trophies:
75
Medals:
813
Supporter:
11y 8m 11d
Gear:
16