00:00
00:00
MindChamber

439 Movie Reviews w/ Response

All 1,369 Reviews

11 reviews are hidden due to your filters.

Nice work

great pacing! you know how to keep things interesting and the story is great.

there's some odd timing issues with a few things but man, you really cant be faulted for producing such a well rounded package. kudos.

SickDeathFiend responds:

thanks, glad you dug it

hhaha

that was was pretty damn weird, but funny, and well acted

Sexual-Lobster responds:

thanks!

lol

this was just all over the place, but I loved it,

your toons are fun to watch!

Hulalaoo responds:

LOL, you neva put a 10 :3, in the Madness day i wanna stell a 10 from you

haha that was great

it was alot of fun, and I really love your enthusiasm. just gotta refine it a bit here and there

Hulalaoo responds:

frag

it just

had to be done,

lol

Oney responds:

muahaha

great Music Video

With alot of charm, and great style.

ZekeySpaceyLizard responds:

mindchamber braincase thoughtsbowl nogginbox

howdy doo

crocker you are one weird dude,

and thats why I love ya. haha

this as just odd as hell,

cool vid man.

d-z responds:

Thanks glad you liked it. haha

haha that was pretty good man

Fun to watch, while it lasted anyway haha finish it!

Loved the cameo,

beastkid7 responds:

Thanx maaan! you no with responses like this I just might!

HAhaha

Man I fuckin love you.

dreftclub responds:

your love is all i need

Lol

Thats one shitty collab Oraganizing there. the movies don't play together, half of them were shit, and luis sound file was totally raped.

But hey, the campnorth logo popped up perfectly,,

thumbs.

imjeffhip responds:

why are you always so negative?

"If reality is dependent on what each person perceives it to be,Then reality as a collective does not exist."~MindChamber
"Do not be defined by your conditioning, Otherwise the rest of the world will define your path."~IntraFace

Vector Life Giver

School Of Visual Arts

Allentown PA

Joined on 6/20/00

Level:
29
Exp Points:
8,774 / 9,340
Exp Rank:
4,212
Vote Power:
7.02 votes
Audio Scouts
10+
Art Scouts
10+
Rank:
Scout
Global Rank:
39,039
Blams:
60
Saves:
175
B/P Bonus:
4%
Whistle:
Normal
Trophies:
75
Medals:
814
Supporter:
11y 9m 6d
Gear:
16